top of page

Όροι & Προϋποθέσεις

1. ΟΡΙΣΜΟΙ

Ξενοδοχείο (ή «εμείς»): η ξενοδοχειακή επιχείρηση και η ξενοδοχειακή μονάδα (Arcade Hotel Athens), που σας παρέχει υπηρεσίες διαμονής ή και άλλες σχετικές εγκαταστάσεις σύμφωνα με τη Σύμβαση.

Πελάτης: το άτομο που ζητάει τις υπηρεσίες του Arcade Hotel Athens.

Επισκέπτης (ή «εσείς»): ο Πελάτης και τα υπόλοιπα άτομα που θα διαμείνουν στο καθορισμένο από τον Πελάτη δωμάτιο ή δωμάτια του Ξενοδοχείου μας.

Σύμβαση: η συμφωνία μεταξύ αφενός του Ξενοδοχείου και αφετέρου του Πελάτη και των Επισκεπτών για την παροχή διαμονής και άλλων σχετικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο Ξενοδοχείο, εξαιρουμένων των υπηρεσιών τρίτων. Η Σύμβαση περιλαμβάνει τους εν λόγω Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, τη Δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων καθώς και την Πολιτική Απορρήτου.

Τρίτα Μέρη: ανεξάρτητες εταιρείες και εργολάβοι στους οποίους το Arcade Hotel Athens παραχωρεί το δικαίωμα να παρέχουν ανεξάρτητα υπηρεσίες στους Επισκέπτες μας, με την ονομασία Υπηρεσίες Τρίτων.

Υπηρεσίες Τρίτων: οι υπηρεσίες που παρέχονται από Τρίτα Μέρη, όπως ενδεικτικά εκδρομές, ξεναγήσεις, μίσθωση οχημάτων, υπηρεσίες μεταφοράς ή ταξί, αθλήματα και άλλες υπηρεσίες που χρεώνονται απευθείας από Τρίτα Μέρη ή εμμέσως από το Ξενοδοχείο και παρέχονται από μια ανεξάρτητη εταιρεία ή ένα ανεξάρτητο άτομο, που δεν απασχολείται από το Ξενοδοχείο.

Πράκτορες Κράτησης: ταξιδιωτικά γραφεία, ταξιδιωτικοί πράκτορες ή οποιοδήποτε άλλο τρίτο μέρος το οποίο, είτε άμεσα ή μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας ή άλλου διαδικτυακού μέσου, τηλεφώνου ή άλλου, κανονίζει μια κράτηση στο Arcade Hotel Athens, ώστε να μπορέσετε να λάβετε υπηρεσίες διαμονής από εμάς.

Επιβεβαίωση Κράτησης: η αποδοχή του αιτήματος του Πελάτη από το Ξενοδοχείο, η οποία περιλαμβάνει τιμολόγηση, ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, αριθμό επισκεπτών, αριθμό δωματίων και άλλων εγκαταστάσεων που παρέχονται στους Πελάτες και Επισκέπτες που θα τον συνοδεύσουν.

2. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Τo Arcade Hotel Athens παρέχει υπηρεσίες όπως αυτές περιγράφονται στον επίσημο ιστότοπό μας και στους εν λόγω Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, όπως υπηρεσίες διαμονής.

3. ΚΡΑΤΗΣΗ

3.1. Οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει μια κράτηση, είτε απευθείας με το Arcade Hotel Athens, είτε μέσω του ιστότοπού μας ή μέσω άλλης διαδυκτιακής πλατφόρμας κρατήσεων ή μέσω Πρακτόρων Κράτησης. Σε περίπτωση που ο Πελάτης κάνει μια κράτηση μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, το Arcade Hotel Athens δεν ευθύνεται για υπηρεσίες που ο εν λόγω Πράκτορας Κράτησης υποσχέθηκε, εάν αυτές οι υπηρεσίες δεν περιλαμβάνονται στον επίσημο ιστότοπο του Arcade Hotel ή για όρους και τιμές που ο εν λόγω Πράκτορας Κράτησης δεν είχε την εξουσιοδότηση να σας παράσχει.

3.2. Για να ολοκληρώσετε μια κράτηση στo Arcade Hotel Athens απαιτείται να είστε άνω των 18 ετών. Σε περίπτωση που είστε ανήλικος, οι γονείς σας μπορούν να κάνουν την κράτηση εκ μέρους σας. Σε αυτή την περίπτωση οι γονείς σας ή κάποιος ενήλικας θα πρέπει να σας συνοδεύσουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο Ξενοδοχείο μας. Σε κάθε περίπτωση, αν η κράτηση γίνει με τη χρήση μιας έγκυρης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ο ιδιοκτήτης αυτής θα πρέπει να βρίσκεται μαζί σας.

3.3. Ο Πελάτης ευθύνεται για την παροχή των προσωπικών του δεδομένων, όπως του ζητείται κατά τη διαδικασία κράτησης, τα οποία θα πρέπει να είναι αληθινά και ακριβή και όπως εμφανίζονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του Πελάτη. Επιπλέον, ο Πελάτης υποχρεούται να διατηρεί τα στοιχεία του ενημερωμένα, όπως απαιτείται, ώστε να μπορέσουμε να του παράσχουμε τις υπηρεσίες μας και να εκτελέσουμε την εν λόγω Σύμβαση. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την εν λόγω Σύμβαση, αν τα προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη είναι ψευδή, παραπλανητικά ή δεν ισχύουν πια και ως εκ τούτου είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον Πελάτη, στην οποία περίπτωση ο Πελάτης συμφωνεί ότι αποποιείται το δικαίωμά του για ενημέρωση.

3.4. Η κράτηση συγκεκριμένου δωματίου σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο δεν είναι δυνατή, εκτός αν αυτό αναφέρεται ρητά στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Ο πελάτης δύναται να κάνει κράτηση ενός συγκεκριμένου τύπου δωματίου από μια λίστα συγκεκριμένων τύπων δωματίου, όπως αυτή εμφανίζεται στον επίσημο ιστότοπο του Arcade Hotel Athens.

3.5. Το αίτημα κράτησης εξετάζεται και εφόσον εγκριθεί, θα λάβετε μια Επιβεβαίωση Κράτησης από τo Arcade Hotel Athens. Σε περίπτωση που κάνετε κράτηση μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, θα λάβετε ένα παραστατικό κράτησης. Ένα έγκυρο παραστατικό κράτησης που περιλαμβάνεται στη συμφωνία μεταξύ του Arcade Hotel Athens και του εν λόγω Πράκτορα Κράτησης, θα θεωρείται αντίστοιχο με μια Επιβεβαίωση Κράτησης. Το Arcade Hotel Athens δεν υποχρεούται να σας παράσχει υπηρεσίες διαμονής, αν δεν έχετε λάβει μια Επιβεβαίωση Κράτησης.

4. ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

4.1. Μπορείτε να πληρώσετε για τη διαμονή σας στο Arcade Hotel Athens με όλες τις διαθέσιμες μεθόδους, όπως μετρητά, πιστωτική κάρτα, ηλεκτρονική πληρωμή, μεταφορά χρημάτων ή με όποια άλλη μέθοδο γίνεται αποδεκτή από εμάς στο μέλλον. Η πολιτική πληρωμών είναι η εξής:

Για κρατήσεις με Μη-Επιστρέψιμη Τιμή, κατά την κράτηση, το πλήρες ποσό θα χρεώνεται στην πιστωτική σας κάρτα και δεν θα επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή μη εμφάνισής σας.

Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, απαιτείται προκαταβολή 25% ώστε να διασφαλίσετε την κράτησή σας. Το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή σε περίπτωση που ο Πελάτης ακυρώσει την κράτηση εντός 10 ημερών πριν την ημερομηνία του check-in.

Η πολιτική πληρωμών μας είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας και, επίσης, θα παρέχεται κατά τη διαδικασία κράτησης μέσω των ηλεκτρονικών εργαλείων και της πλατφόρμας μας ή μέσω των Πρακτόρων Κράτησης ή των δικών τους πλατφορμών. Η συγκεκριμένη πολιτική πληρωμής παρέχεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης του Πελάτη.

4.2. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να σας ζητήσει να επιδείξετε την πιστωτική σας κάρτα στη ρεσεψιόν κατά την άφιξή σας. Αν αρνηθείτε να επιδείξετε την πιστωτική σας κάρτα ή αν το όνομα που αναγράφεται σε αυτήν δεν είναι το ίδιο με αυτό του Πελάτη, τότε το Ξενοδοχείο δύναται άμεσα να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να αρνηθεί να παράσχει σε εσάς και τους Επισκέπτες σας υπηρεσίες διαμονής. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά και το Ξενοδοχείο δεν θα ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησής σας. Σε περίπτωση που το όνομα που αναγράφεται στην πιστωτική κάρτα είναι διαφορετικό από το όνομα του Πελάτη και ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας βρίσκεται στον χώρο και δέχεται να γίνει ο ίδιος ο Πελάτης, τότε το Ξενοδοχείο θα παράσχει υπηρεσίες διαμονής.

4.3. Για να σας παράσχουν μια Επιβεβαίωση Κράτησης, το Arcade Hotel Athens συνήθως θα σας ζητήσει να καταβάλετε μια προκαταβολή στον λογαριασμό του Ξενοδοχείου ή θα χρεώσουν την πιστωτική σας κάρτα εκ μέρους του Ξενοδοχείου. Αν η κράτησή σας γίνει μέσω ενός Πράκτορα Κράτησης, το ποσό της προκαταβολής θα συμπεριλαμβάνεται στο παραστατικό πληρωμής του Πράκτορα Κράτησης. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε στο Ξενοδοχείο κατά την ημερομηνία άφιξης, όπως αυτή αναφέρεται στην Επιβεβαίωση κράτησης και δεν κάνετε χρήση των υπηρεσιών διαμονής ή δεν μας ενημερώσετε για τα παραπάνω, τότε το Ξενοδοχείο θα κρατήσει τις προαναφερθείσες προκαταβολές ως αποζημίωση και δύναται να προσφέρει το δωμάτιο ή τα δωμάτια που είχε κρατήσει για τον Πελάτη σε τρίτους.

4.4. Η πολιτική ακυρώσεων είναι η εξής:

Για κρατήσεις με Μη-Επιστρέψιμη Τιμή, δεν επιτρέπεται η δωρεάν ακύρωση. Εάν η κράτηση ακυρωθεί ή τροποποιηθεί ή σε περίπτωση που ο Πελάτης και οι Επισκέπτες δεν εμφανιστούν, ένα ποσό ανάλογο του 100% της τιμής της κράτησης θα χρεωθεί ως τέλος ακύρωσης.

Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, οι πολιτικές ακύρωσης ενδέχεται να διαφοροποιούνται, ανάλογα με την πολιτική του Ξενοδοχείου και τις ημερομηνίες της κράτησής σας.

Η πολιτική ακύρωσής μας είναι διαθέσιμη στον ιστότοπό μας. Η συγκεκριμένη πολιτική ακύρωσης για τα εγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες περιλαμβάνεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης του Πελάτη. Για τις Ευέλικτες Κρατήσεις, αν τα προαναφερθέντα έγγραφα δεν αναφέρουν την πολιτική ακύρωσής μας, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή, αν δε μας ενημερώσετε για την ακύρωση της κράτησής σας σε διάστημα τουλάχιστον 21 ημερών πριν από την ημερομηνία άφιξής σας (check-in), όπως αυτή αναφέρεται στην Επιβεβαίωση Κράτησής σας.

4.5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε την κράτησή σας ή τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης (check in & check out), πρέπει να αποστείλετε το αίτημά σας στο Ξενοδοχείο. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να αποδεχθεί το αίτημά σας, η έγκριση του οποίου εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του ξενοδοχείου, τις αρχικές ημερομηνίες κράτησης και άλλους παράγοντες. Επιπλέον, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με πρόσθετες χρεώσεις, για τις οποίες θα ενημερωθείτε. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο αποδεχθεί το αίτημά σας και εσείς εγκρίνετε όποιες επιπρόσθετες χρεώσεις προκύψουν, θα λάβετε μια ενημερωμένη Επιβεβαίωση Κράτησης. Εκ μέρους του Ξενοδοχείου, μόνο η ενημερωμένη Επιβεβαίωση Κράτησης μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη έγκριση για την αλλαγή στην κράτησή σας ή για την αλλαγή στην ημερομηνία άφιξης και αναχώρησής σας.

4.6. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τον Φόρο Διαμονής που επιβάλλεται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Ο Φόρος Διαμονής καταβάλλεται από τους επισκέπτες κατά την άφιξη και βασίζεται στην επίσημη κατάταξη της διαμονής, όπως αυτή ακολουθεί:

Ξενοδοχεία 5 αστέρων: 4 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 4 αστέρων: 3 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 3 αστέρων: 1.50 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Ξενοδοχεία 1-2 αστέρων: 0.50 € το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.

4.7. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση για επιπλέον υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διαμονή του Επισκέπτη θα εξοφλείται άμεσα ή θα χρεώνεται στον λογαριασμό του κάθε δωματίου. Ο Πελάτης οφείλει να εξοφλήσει πλήρως τους λογαριασμούς για κάθε δωμάτιο για το οποίο έκανε κράτηση πριν από την αναχώρησή του. Το Ξενοδοχείο οφείλει να παρέχει στον Πελάτη το σχετικό τιμολόγιο που θα περιλαμβάνει λεπτομερώς τις αντίστοιχες χρεώσεις.

5. Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ ΣΤO ARCADE HOTEL ATHENS

5.1. Οι ώρες check-in & check-out αναφέρονται στον ιστότοπό μας και στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική αναφορά στα έγγραφα αυτά, τότε οι Πελάτες και οι Επισκέπτες μπορούν να κάνουν check in στις από τις 14:00 εώς τις 2300 και check out έως τις 11:00.

5.2. Το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να παράσχει διαμονή στον Πελάτη και στους Επισκέπτες πριν από τις 14:00 (πρώτο check-in) Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει διαφορετική συμφωνία με το Ξενοδοχείο, ενδέχεται να εφαρμοστεί επιπλέον χρέωση. Αν ο Πελάτης αποδεχτεί αυτή τη χρέωση, τότε το Ξενοδοχείο θα στείλει μια τροποποιημένη Επιβεβαίωση Κράτησης. Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τις προαναφερθείσες ώρες check-in & check-out μπορεί να είναι δεσμευτική για το Ξενοδοχείο μόνο εάν, α) έτσι ορίζεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης ή β) υπάρξει αντίστοιχο αίτημα κατά τη διαμονή των Επισκεπτών, και αφού ο Διευθυντής του Ξενοδοχείου έχει δώσει την έγκρισή του και ο Πελάτης έχει εξοφλήσει το πρόσθετο ποσό χρέωσης.

5.3. Σε περίπτωση που ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του δεν αναχωρήσουν από το δωμάτιο ή τα δωμάτιά τους έως τις 12:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους (καθυστερημένο check-out), το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να εφαρμόσει πρόσθετη χρέωση, ανάλογα με την ώρα κατά την οποία ο Πελάτης και οι Επισκέπτες αναχώρησαν τελικά από το δωμάτιο ή τα δωμάτια. Αν ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του αναχωρήσουν από το δωμάτιο πριν από τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους, τότε ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει ποσό αντίστοιχο του 50% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα. Αν ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του αναχωρήσουν από το δωμάτιο μετά τις 18:00 κατά την ημέρα της αναχώρησής τους, τότε ο Πελάτης οφείλει να πληρώσει το 100% της τιμής του δωματίου για τη συγκεκριμένη ημέρα.

6. ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Σε περίπτωση που χάσετε αντικείμενα, τιμαλφή ή οτιδήποτε στην ιδιοκτησία σας κατά τη διαμονή σας στο Ξενοδοχείο μας, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου. Προς διευκόλυνση των Επισκεπτών μας, όλα τα απολεσθέντα, τιμαλφή ή άλλα αντικείμενα που έχουν βρεθεί φυλάσσονται για μία (1) εβδομάδα  από την ημερομηνία εύρεσής τους. Σε περίπτωση που βρούμε αντικείμενα και τιμαλφή, δεν υποχρεούμαστε να επικοινωνήσουμε με τους Επισκέπτες μας, για να τους ενημερώσουμε επί τούτου. Εάν δεν ειδοποιηθούμε από τους Επισκέπτες μας ότι έχουν χάσει συγκεκριμένα αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία εντός μίας (1) εβδομάδας από την αναχώρησή τους (ημερομηνία check out), το Ξενοδοχείο μας δε θα έχει καμία υποχρέωση να τα επιστρέψει, καθώς είναι πολιτική μας να πετάμε τυχόν απολεσθέντα αντικείμενα, τιμαλφή και άλλα που βρίσκονται στο ξενοδοχείο μας μετά το πέρας μίας (1) εβδομάδας. Σε περίπτωση επιστροφής απολεσθέντων, τιμαλφών και άλλων αντικειμένων σε εσάς, τα έξοδα αποστολής ή ταχυμεταφορών επιβαρύνουν εσάς.

7. ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΤΙΜΑΛΦΗ & ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία των Επισκεπτών μας έχουν κλαπεί. Είναι υποχρέωσή σας να προστατεύσετε την ιδιοκτησία σας και να κρατήσετε τα τιμαλφή σας ασφαλή. Οι Επισκέπτες μας οφείλουν να ενημερώνουν τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου άμεσα, σε περίπτωση κλοπής αντικειμένων, ιδιοκτησίας ή άλλων τιμαλφών, ώστε να ειδοποιείται η αστυνομία το συντομότερο δυνατό.

8. ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Οι Επισκέπτες μας είναι υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν στο δωμάτιο του Ξενοδοχείου ή σε έπιπλα και εξοπλισμό σε αυτό, καθώς και στη μονάδα του ξενοδοχείου λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που οφείλεται σε αυτούς ή τους προσκεκλημένους τους. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης ευθύνεται για τις ζημιές από κοινού με τους Επισκέπτες και τους προσκεκλημένους του. Εάν εντοπιστούν υλικές ζημιές μετά την αναχώρηση των Επισκεπτών, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον Πελάτη με το κόστος αντικατάστασης τυχόν αντικειμένων που καταστράφηκαν ή αφαιρέθηκαν από τον Πελάτη, τους Επισκέπτες ή τους προσκεκλημένους του χωρίς τη συγκατάθεση του Ξενοδοχείου.

9. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

9.1. Το Ξενοδοχείο είναι υπεύθυνο για την παροχή υπηρεσιών διαμονής στους Επισκέπτες του Ξενοδοχείου όπως αυτές αναφέρονται στον ιστότοπό του και στην Επιβεβαίωση Κράτησης, με τη δέουσα επιμέλεια και επαγγελματισμό, επιδεικνύοντας την απαραίτητη ευθύνη, όπως αυτή αναμένεται από οποιοδήποτε ξενοδοχείο ανώτερης ποιότητας ανά τον κόσμο. Το Ξενοδοχείο εφαρμόζει μια αυστηρή και υψηλής ποιότητας πολιτική για την υγιεινή και την ασφάλεια, ειδικά σε σχέση με το φαγητό και το ποτό που διατίθεται στο Ξενοδοχείο. Το Arcade Hotel Athens συμμορφώνεται με όλες τις υποχρεωτικές διατάξεις των κανονισμών και της νομοθεσίας για την υγιεινή και την ασφάλεια στην Ελλάδα.

9.2. Το Arcade Hotel Athens συνεργάζονται με εξωτερικά νοσοκομεία και ιατρούς. Σε περίπτωση τραυματισμού, ασθένειας ή ανάγκης για ιατρική φροντίδα, οι Επισκέπτες μας μπορούν να ειδοποιήσουν τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου άμεσα, ώστε να ζητήσουμε βοήθεια από τους εξωτερικούς μας συνεργάτες. Το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για τις υπηρεσίες ή τις χρεώσεις των εξωτερικών νοσοκομείων ή ιατρών, τις οποίες οι Επισκέπτες οφείλουν να πληρώσουν άμεσα καθώς δεν συμπεριλαμβάνονται στις χρεώσεις μας.

10. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

10.1. Οι Επισκέπτες θα πρέπει να συμπεριφέρονται κόσμια και να έχουν καλούς τρόπους κατά τη διαμονή τους στο Arcade Hotel Athens. Οι Επισκέπτες δεν πρέπει να συμπεριφέρονται ακατάλληλα, να προκαλούν θορύβους που ενοχλούν άλλους επισκέπτες, να κάνουν οποιαδήποτε ζημιά, να προκαλούν τραυματισμούς ή να προσβάλλουν τρίτους, είτε υπαλλήλους του Ξενοδοχείου ή άλλους επισκέπτες του Ξενοδοχείου. Το Ξενοδοχείο ενδέχεται να αρνηθεί την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, τα δωμάτια ή τη μονάδα του σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με τους προαναφερθέντες κανόνες, καθώς και σε όσους δεν ακολουθούν τα κατάλληλα πρότυπα υγιεινής ή έχουν καταναλώσει ποσότητες αλκοόλ που οδηγούν σε ακατάλληλη συμπεριφορά. Σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή άλλης ζημίας για τα οποία ευθύνονται συγκεκριμένοι Επισκέπτες, το Ξενοδοχείο μπορεί να παράσχει τις προσωπικές τους πληροφορίες στην αστυνομία για την έναρξη σχετικών διαδικασιών δίωξης. Οι ίδιοι θα φέρουν την ευθύνη για την αποζημίωση του Ξενοδοχείου και θα αποποιηθούν την όποια ευθύνη του Ξενοδοχείου απέναντι σε αξιώσεις και αγωγές τρίτων μερών ή υπαλλήλων που προκλήθηκαν εξαιτίας των πράξεών τους.

10.2. Στο Arcade Hotel Athens δεν επιτρέπεται η είσοδος σε παιδιά κάτω των 18 ετών. Θα ενημερώνεστε για αυτό κατά την κράτησή σας. Μπορείτε να συνοδεύεστε από τα παιδιά σας, ηλικίας κάτω των 18 ετών, μόνο εφόσον αυτά έχουν συμπεριληφθεί στην Επιβεβαίωση Κράτησής σας.

10.3. Δεν επιτρέπονται τα ζώα ή τα κατοικίδια στο Arcade Hotel Athens. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να επιτρέψουμε την είσοδο σκύλων υπηρεσίας ή άλλες παρεκκλίσεις στην πολιτική αυτή, εφόσον έχει υπάρξει αντίστοιχο αίτημα στο Ξενοδοχείο, το οποίο έχει εγκριθεί από εμάς και περιλαμβάνεται στην Επιβεβαίωση Κράτησης.

10.4. Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά μέσα στο Ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων όλων των δωματίων, των κοινόχρηστων χώρων, των ασανσέρ, των διαδρόμων, του σαλονιού, του λόμπι, του χώρου πρωινού και των εστιατορίων. Όσο βρίσκονται σε ανοιχτό χώρο έξω από το Ξενοδοχείο ή στα μπαλκόνια, συνιστάται στους Επισκέπτες μας να αποφεύγουν να καπνίζουν κοντά σε άλλους επισκέπτες, με τρόπο που να διαταράσσει τη διαμονή τους και τη δυνατότητά τους να απολαμβάνουν τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες μας.

10.5. Το Arcade Hotel Athens δεν παρέχει χώρο στάθμευσης για τα οχήματα των Επισκεπτών. Σε περίπτωση που το Ξενοδοχείο διαθέτει χώρο στάθμευσης, συμφωνείται ότι το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη για την ασφάλεια των οχημάτων των Επισκεπτών και ότι οι Επισκέπτες θα έχουν ασφαλιστική κάλυψη, ώστε να καλύψουν τυχόν ζημίες, καταστροφές ή κλοπές.

10.6. Μπορείτε να καταναλώσετε ποτά και φαγητά που διατίθενται στο μίνι μπαρ του δωματίου σας. Σε αυτή την περίπτωση, το δωμάτιό σας θα χρεωθεί με το αντίτιμο κάθε αντικειμένου που καταναλώσατε. Στο δωμάτιό σας μπορείτε να βρείτε έναν τιμοκατάλογο για τα προϊόντα στο μίνι μπαρ καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία δωματίου. Για ειδικά αιτήματα μπορείτε να ειδοποιήσετε την υπηρεσία δωματίου ή τη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου.

10.7. Οι Επισκέπτες δεν επιτρέπεται να φέρνουν δικά τους φαγητά και ποτά στο Ξενοδοχείο. Σε περίπτωση ασθένειας, δηλητηρίασης, σαλμονέλας ή άλλης ασθένειας που προκληθεί από φαγητό ή ποτό που φέρατε στο Ξενοδοχείο, είστε υπεύθυνοι για την άμεση ενημέρωση της ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου και για την αποποίηση ευθύνης του Ξενοδοχείου εναντίον οποιασδήποτε αξίωσης τρίτων μερών για ζημίες που προκλήθηκαν από ασθένειες που μεταδόθηκαν σε άλλους επισκέπτες ή υπαλλήλους του Ξενοδοχείου.

10.8. Δεν επιτρέπεται να υπενοικιάζετε το δωμάτιο που σας παρείχε το Ξενοδοχείο ούτε να παρέχετε διαμονή στο δωμάτιο αυτό σε τρίτα μέρη. Κατά την άφιξή σας υποχρεούστε να δηλώνετε τον ακριβή αριθμό επισκεπτών που θα διαμένουν στα δωμάτια για τα οποία έχετε κάνει κράτηση. Δεν επιτρέπονται επιπλέον επισκέπτες, εκτός αν έχει υπάρξει έγκριση από τον διευθυντή του Ξενοδοχείου, οπότε και ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.

10.9. Σε περίπτωση που ένας Επισκέπτης έχει κάποια σωματική ή νοητική αναπηρία, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώσει το Ξενοδοχείο πριν την Επιβεβαίωση Κράτησης ή τουλάχιστον πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν από το check-in. Αν το Ξενοδοχείο δεν ενημερωθεί ότι ένας Επισκέπτης έχει κάποια σωματική αναπηρία, τότε το Ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη προς τον Πελάτη ή τον εν λόγω Επισκέπτη, αν εκείνοι δεν μπορούν να κάνουν εν μέρει ή εξ’ ολοκλήρου χρήση των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων ή σωστή χρήση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών και ο Πελάτης θα πρέπει να πληρώσει το πλήρες ποσό που ισχύει για την κράτησή του. Οι Επισκέπτες με νοητική αναπηρία πρέπει να συνοδεύονται από επαγγελματία παραϊατρικό υπάλληλο ή ιατρό που θα μπορεί να παράσχει την απαραίτητη θεραπεία, αν χρειαστεί, ειδάλλως το Ξενοδοχείο δύναται να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης για τον συγκεκριμένο Επισκέπτη, χωρίς καμία υποχρέωση να επιστρέψει το ποσό της προκαταβολής.

10.10. Το Arcade Hotel Athens διαθέτει υπηρεσίες ασύρματου δικτύου (wi-fi). Υποχρεούστε να συμμορφώνεστε με την πολιτική σωστής χρήσης του, η οποία σας παρέχεται ηλεκτρονικά κατά την ενεργοποίησή του. Ενδεικτικά, δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτές τις υπηρεσίες για παράνομες ή δόλιες πράξεις, συκοφαντική δυσφήμιση, προσβολές σε τρίτα μέρη, προσβολή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή για να προχωρήσετε σε πράξεις που θα οδηγήσουν σε άρνηση της υπηρεσίας. Επιπλέον, οι Επισκέπτες υποχρεούνται να σέβονται το απόρρητο και να συμμορφώνονται με το σύνολο της εν λόγω νομοθεσίας, τους κανονισμούς και τις οδηγίες για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους κατά τη χρήση των υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi). Το Ξενοδοχείο ενδέχεται να αναστείλει προσωρινά ή οριστικά την παροχή υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) σε Επισκέπτες που δεν συμμορφώνονται με τις νομικές τους υποχρεώσεις ή με την κατάλληλη πολιτική χρήσης του wi-fi του Ξενοδοχείου, χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση. Σε αυτή την περίπτωση, ο Επισκέπτης μπορεί να απευθυνθεί στη ρεσεψιόν του Ξενοδοχείου και οι υπηρεσίες ασύρματου δικτύου (wi-fi) θα αποκατασταθούν αφού πρώτα το αίτημα εγκριθεί από τον διευθυντή του Ξενοδοχείου. Το Ξενοδοχείο ενδέχεται επίσης να αναστείλει προσωρινά την παροχή υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) με σκοπό τη συντήρηση, υποστήριξη ή αναβάθμιση των συστημάτων του, στην οποία περίπτωση το Ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη απέναντι στους Επισκέπτες για την έλλειψη διαθεσιμότητας υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi), εφόσον κατανοείτε και αναγνωρίζετε ότι υπάρχει νόμιμος και έγκυρος λόγος για την έλλειψη διαθεσιμότητας υπηρεσιών ασύρματου δικτύου (wi-fi) για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

10.11. Σε περίπτωση ύπαρξης παραπόνων, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε τον διευθυντή του Ξενοδοχείου ή τη ρεσεψιόν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας σε αυτό. Διαφορετικά, υπάρχει η πιθανότητα το Ξενοδοχείο να μην εξετάσει το παράπονό σας, αν αυτό υποβληθεί μετά από την αναχώρησή σας. Σε κάθε περίπτωση, το Ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να εξετάσει ή να απαντήσει σε οποιοδήποτε παράπονο υποβάλλεται έξι (6) μήνες μετά την αναχώρηση του Επισκέπτη. Σε αυτή την περίπτωση παραιτείστε των δικαιωμάτων σας για υποβολή παραπόνων σε οποιαδήποτε αρμόδια διοικητική αρχή ή Δικαστήριο.

11. ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Το Ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε Επιβεβαίωση Κράτησης ή οποιαδήποτε κράτηση, ανά πάσα στιγμή και χωρίς να χρειαστεί να αποζημιώσει τον Πελάτη ή τους Επισκέπτες. Ενδεικτικά, το Ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει οποιαδήποτε κράτηση σε περίπτωση που:

11.1. Ο Πελάτης έχει δώσει λανθασμένες ή παραπλανητικές πληροφορίες όσον αφορά τις προσωπικές του πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας.

11.2. Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες του καταπατήσουν οποιαδήποτε διάταξη της εν λόγω Σύμβασης, οι οποίες θεωρούνται όλες ουσιώδεις.

11.3. Το Ξενοδοχείο έχει βάσιμους λόγους να υποθέσει ότι η χρήση υπηρεσιών διαμονής μπορεί να θέτει σε κίνδυνο τη λειτουργία του ξενοδοχείου, την ασφάλεια ή την εικόνα του ξενοδοχείου στο κοινό χωρίς αυτό να μπορεί να αποδοθεί στο ίδιο το Ξενοδοχείο ή/και την εταιρεία αυτού.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το Ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει την προκαταβολή που κατέθεσε ο Πελάτης ως αποζημίωση.

12. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Το Arcade Hotel Athens συνεργάζεται με Πράκτορες Κράτησης, ώστε να προωθήσουν τις υπηρεσίες διαμονής τους και να αυξήσουν τον αριθμό των κρατήσεων στα ξενοδοχεία τους. Ωστόσο, το Arcade Hotel Athens είναι ανεξάρτητος εξωτερικός συνεργάτης τους και δεν τους ελέγχει. Σε αυτό το πλαίσιο, συνάπτουμε συμφωνίες με τους Πράκτορες Κράτησης, αλλά δεν μπορούμε να δεσμευτούμε απέναντι στις υποσχέσεις τους που δε συνάδουν με τις υπηρεσίες που διατίθενται στον ιστότοπό μας ή αποκλίνουν σημαντικά από τις δυνατότητες και τις τιμές μας. Σε αυτό το πλαίσιο, αν τρίτα μέρη έχουν υποσχεθεί προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν αναφέρονται στον επίσημο ιστότοπό μας ή τιμές που δεν συμπεριλαμβάνονται στις συμφωνίες μας, δε φέρουμε καμία ευθύνη για την παραποίηση στοιχείων ή τις ψευδείς υποσχέσεις των Πρακτόρων Κράτησης.

13. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ

Το Arcade Hotel Athens επιτρέπει σε Τρίτα Μέρη να παρέχουν υπηρεσίες στους Επισκέπτες μας, όπως π.χ. δραστηριότητες, αθλήματα, εκδρομές, ξεναγήσεις, μεταφορές και άλλες σχετικές υπηρεσίες. Τέτοιου είδους Υπηρεσίες Τρίτων χρεώνονται επιπλέον από τα Τρίτα Μέρη, είτε άμεσα ή, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, χρεώνονται από το Ξενοδοχείο εκ μέρους των Τρίτων Μερών. Το Arcade Hotel Athens δεν ελέγχει τα Τρίτα Μέρη, τα οποία αποτελούν ανεξάρτητες εταιρείες, ούτε μπορούμε να τους επιβάλλουμε συγκεκριμένες πολιτικές και υποχρεώσεις. Ωστόσο, τους ενθαρρύνουμε να θέτουν σε ισχύ έγκυρα ασφαλιστήρια συμβόλαια και να υιοθετούν κατάλληλες πολιτικές ασφαλείας. Οι Επισκέπτες μας μπορούν να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους υπηρεσίες τρίτων με δική τους ελεύθερη βούληση, επιλογή και ευθύνη. Το Arcade Hotel Athens δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες, τραυματισμούς ή ατυχήματα που ενδέχεται να προκληθούν από οποιονδήποτε Επισκέπτη χρησιμοποιεί τις εν λόγω Υπηρεσίες Τρίτων.

14. ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε, κοινοποιούμε, αποθηκεύουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα για πολλούς λόγους, σύμφωνα με τις οδηγίες του Ελληνικού Δικαίου και της Αστυνομίας, ώστε να μπορέσουμε να παράσχουμε διαμονή και άλλες υπηρεσίες και να επιβάλλουμε χρεώσεις. Με τη συγκατάθεσή σας, μπορούμε, επίσης, να συλλέξουμε, χρησιμοποιήσουμε, κοινοποιήσουμε, αποθηκεύσουμε και επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα όσον αφορά τις προτιμήσεις, τις επιλογές, τη συμπεριφορά, τα σχόλια και τις προτάσεις σας, προκειμένου να σας παράσχουμε βελτιωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και να σας παράσχουμε ενημερωτικά δελτία, διαφημίσεις και άλλο προωθητικό υλικό, ειδικές προσφορές, για να σας αποστείλουμε σχετικά μηνύματα ή για να διεξάγουμε έρευνες για την ικανοποίηση των πελατών.

15. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

15.1. Εξαιρουμένης της περίπτωσης όπου αναφέρεται ρητά στη Σύμβαση, το Arcade Hotel Athens αποποιείται οποιαδήποτε εκπροσώπηση ή εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, νόμιμη ή άλλη, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, των εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό ή άλλων εγγυήσεων που προκύπτουν από την εκτέλεση της συμφωνίας.

15.2. Η ευθύνη του Ξενοδοχείου ορίζεται και υπόκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στη Σύμβαση. Σε κάθε περίπτωση, το Ξενοδοχείο δε φέρει υπό καμία συνθήκη καμία ευθύνη απέναντι στον Πελάτη και στους Επισκέπτες για έμμεσες, επακόλουθες, ειδικές, τυχαίες ή κυρωτικές ζημίες, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας εισοδήματος ή ευκαιρίας. Βάσει της παρούσας Σύμβασης η ευθύνη του Ξενοδοχείου περιορίζεται στα ποσά που καταβλήθηκαν από τον Πελάτη για τις υπηρεσίες διαμονής κατά τη διαμονή τους, όταν το συγκεκριμένο συμβάν έλαβε χώρα.

15.3. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης βλάβης, τραυματισμού ή ζημίας που υπέστη οποιοσδήποτε Επισκέπτης λόγω εσκεμμένης ή σκόπιμης πράξης του Ξενοδοχείου ή των υπαλλήλων του ή λόγω σοβαρής αμέλειας των προαναφερθέντων, το Ξενοδοχείο ενδέχεται να θεωρηθεί υπεύθυνο από τα αρμόδια δικαστήρια να αποζημιώσει τον Επισκέπτη. Σε αυτή την περίπτωση, η ευθύνη του Ξενοδοχείου δεν μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των χιλίων ευρώ (1.000 €) ως πλήρη αποζημίωση για οποιεσδήποτε ή και όλες τις ζημίες που προκλήθηκαν στον Επισκέπτη.

15.4. Σε περίπτωση οποιουδήποτε παραπόνου, ζημίας ή τραυματισμού ή οποιουδήποτε άλλου τύπου αξίωσης ενάντια στο Ξενοδοχείο, ο Επισκέπτης οφείλει να ενημερώσει το ξενοδοχείο το συντομότερο δυνατό και σε καμία περίπτωση αργότερα από μία (1) εβδομάδα μετά την αναχώρηση του Επισκέπτη από το Ξενοδοχείο ή από την εμφάνιση του γεγονότος που οδήγησε στην αξίωση ή στο παράπονο. Μετά το πέρας αυτής της περιόδου, το Ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι στον Επισκέπτη του και απαλλάσσεται από οποιαδήποτε τέτοια ευθύνη και ο Επισκέπτης παραιτείται από το δικαίωμά του να υποβάλει οποιαδήποτε αξίωση ή να κινήσει οποιαδήποτε διοικητική ή δικαστική διαδικασία ενάντια στο Arcade Hotel Athens.

16. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

16.1. Ως «Συμβάν Ανωτέρας Βίας» νοείται πόλεμος ή τρομοκρατική ενέργεια (συμπεριλαμβανομένης της επίθεσης στον κυβερνοχώρο), ταραχές, εμφύλιες αναταραχές, πυρηνικά ατυχήματα ή θεομηνία (όπως πλημμύρες, καταιγίδες, ακραίες καιρικές συνθήκες, σεισμοί ή κεραυνοί), απεργίες, ενέργειες της κυβέρνησης, πυρκαγιά ή σοβαρή έκρηξη, κακόβουλη επίθεση, ασθένειες, πανδημία ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση εκτός ελέγχου του Arcade Hotel Athens.

16.2. Εάν η λειτουργία οποιουδήποτε καταλύματος ή άλλης υπηρεσίας που παρέχεται από το Ξενοδοχείο εμποδίζεται ή οι υποχρεώσεις του δεν μπορούν να εκπληρωθούν λόγω οποιουδήποτε λόγου ή οποιουδήποτε συνδυασμού Συμβάντων Ανωτέρας Βίας, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικής επιλογής ή ευχέρειας ώστε είτε να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να επιστρέψει την κατάθεση στον Πελάτη ή να παρέχει τη δυνατότητα στον Πελάτη να αλλάξει την ημερομηνία της κράτησής του σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την έγκριση του Ξενοδοχείου, υπό την προϋπόθεση ότι και στις δύο περιπτώσεις ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί εντός εύλογου διαστήματος για την εμφάνιση και τη φύση του Συμβάντος Ανωτέρας Βίας.

16.3. Επιπλέον, το Ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα της αποκλειστικής επιλογής ή ευχέρειας ώστε είτε να ακυρώσει την Επιβεβαίωση Κράτησης και να επιστρέψει την κατάθεση στον Πελάτη ή να παρέχει τη δυνατότητα στον Πελάτη να αλλάξει την ημερομηνία της κράτησής του σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την έγκριση του Ξενοδοχείου, στις ακόλουθες περιπτώσεις όπου:

Το σύνολο ή σημαντικό μέρος των εγκαταστάσεων του Ξενοδοχείου, όπου βρίσκονται τα δωμάτια για τα οποία έχει γίνει κράτηση, πρέπει να υποβληθεί σε επείγουσα ή υποχρεωτική συντήρηση ή

Υπάρχει αδυναμία παροχής φυσικού αερίου, ηλεκτρικού ρεύματος, νερού ή ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο Ξενοδοχείο η οποία δεν εμπίπτει στον έλεγχο του Ξενοδοχείου ή

Κρίνεται απαραίτητο για την πρόληψη ή τον περιορισμό μιας πανδημίας ή της εξάπλωσης οποιασδήποτε άλλης ασθένειας ή οποιασδήποτε άλλης απειλής για την υγεία και την ασφάλεια.

17. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

17.1. Ο Πελάτης και οι Επισκέπτες δεν δύνανται να εκχωρήσουν ή να μεταβιβάσουν κανένα δικαίωμα ή υποχρέωση σε τρίτους βάσει της παρούσας Σύμβασης ή της Επιβεβαίωσης Κράτησης, εξ ολοκλήρου ή εν μέρει, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του Ξενοδοχείου.

17.2. Ουδεμία παραίτηση του Arcade Hotel Athens από την παραβίαση οποιασδήποτε διάταξης της εν λόγω Σύμβασης δεν θα αποτελεί παραίτηση από οποιαδήποτε άλλη παραβίαση αυτής ή οποιασδήποτε άλλης διάταξης της παρούσας Σύμβασης. Εξαιρουμένης της περίπτωσης όπου ορίζεται διαφορετικά στην παρούσα Σύμβαση, καμία αποτυχία άσκησης ή καθυστέρηση της άσκησης οποιουδήποτε δικαιώματος, αποκατάστασης, εξουσίας ή προνομίου που απορρέει από την παρούσα Σύμβαση από το Arcade Hotel Athens δεν θα λειτουργεί ή θα ερμηνεύεται ως παραίτηση από αυτήν. Αντιστοίχως, ουδεμία μεμονωμένη ή μερική άσκηση οποιουδήποτε δικαιώματος, ένδικου βοηθήματος, εξουσίας ή προνομίου του Arcade Hotel Athens δεν θα αποκλείει οποιαδήποτε άλλη ή περαιτέρω άσκηση ή την άσκηση οποιουδήποτε άλλου δικαιώματος, ένδικου βοηθήματος, εξουσίας ή προνομίου του Arcade Hotel Athens.

17.3. Σε περίπτωση που κάποια από τις διατάξεις αυτών των Γενικών Όρων & Προϋποθέσεων κριθεί ως ανεφάρμοστη, άκυρη ή παράνομη, οι υπόλοιπες διατάξεις των εν λόγω Γενικών Όρων & Προϋποθέσεων θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και το Arcade Hotel Athens οφείλει να τροποποιήσει τις ανεφάρμοστες, άκυρες ή παράνομες διατάξεις προκειμένου να είναι έγκυρες, νόμιμες και εφαρμόσιμες.

17.4. Καμία αναθεώρηση, τροποποίηση ή υπαναχώρηση, τερματισμός ή μη εκτέλεση της παρούσας Σύμβασης δεν τίθεται σε εφαρμογή χωρίς να προηγηθεί έγγραφη έγκρισή τους από το Arcade Hotel Athens. Οι εν λόγω Γενικοί Όροι & Προϋποθέσεις ενδέχεται να υπόκεινται σε τροποποιήσεις ανά διαστήματα. Σε αυτή την περίπτωση, η αναθεωρημένη έκδοση θα δημοσιεύεται στον ιστότοπο μας.

17.5. Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από, ερμηνεύεται και εφαρμόζεται σύμφωνα με τους Νόμους της Ελλάδας, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε συγκρούσεις νομοθετικών διατάξεων ή αρχών. Κάθε διένεξη που προκύπτει από ή σε σχέση με την παρούσα Σύμβαση, την ερμηνεία, την εκτέλεση ή την εγκυρότητά της, υπόκειται στη μοναδική και αποκλειστική δικαιοδοσία των αρμόδιων δικαστικών αρχών της Αθήνας στην Ελλάδα.

bottom of page